Translate

fredag 13. januar 2012

VENTER på deg - LO med 2 bilder

Endelig i dag fikk jeg ånden over meg til å scrappe bildene fra ultralyden jeg var på 22.09.2011.
Har ikke helt vist hvordan denne skal lages. Dette blir første albumside i albumet til den som er underveis. Grunnen til at jeg fikk satt dette i gang var en utfordring på scrapping.no og en utfordring hos papirdokkene.
Utfordringen hos scrapping.no låter som følgende.  (kopiert fra scrapping.no)

Nytt år, ny utfordring:

Tema på nyåret er NY.

Hva du lager er helt opp til deg, men prosjektet må kunne gå under betegnelsen papirhobby. Noen ideer; "nytt år nye muligheter", prøv en ny teknikk, bruk et nytt anskaffet produkt/verktøy, noe til et nytt familiemedlem........

Her er min tolkning den at vi venter et nytt familiemeldlem. Dette blir noe helt nytt for meg og min mann.

Utfordringen til papirdokkene er som følgende: (kopiert fra papirdokkene sin blogg)
Noe gammelt og noe nytt!
Vi vil at du skal ha med noe gammelt og noe nytt på bidraget ditt. Hvordan du tolker oppgaven er helt opp til deg, men skriv hva som er gammelt og nytt i innlegget ditt:)
Tolkningen min her blir litt den samme som den på scrapping. 
Under det som skal være nytt er: 
Familiemeldem
Under det som skal være gammelt er:
Pynten på LOen. Den er minst 1 år gammel.  
Da er det bare å vente til det er trekning..... Krysser fingrene..... 


Jeg har brukt: 
Kartong: Bazzill: Canvas Vanilija (bakgrunn)
Mønster ark: BasicGrey Kioshi Kiku (lilla) og My Mind`s Eye - Day dream chek her out
Div pynt: Papirloftet, nille, kuttut.com
Håper dere liker denne, og som jeg pleier å si... Alle kommentarer mottas med stor takk ;). 

Deltar i følgede utfordringer med denne:
Papirdokkene: Utfordring #19 - Noe nytt og noe gammelt (Frist: 25.01.2012)
Scrapping.no: Utfordring NY (Frist 16.01.2012)
Scrap`a`Long - Utfordring #12 Anything Goes  Bidrag nummer 2 fra meg (Frist 28.jan.2012)



7 kommentarer:

  1. Morsomt å bruke ultralyd-bilder og en flott tolkning av utfordringen :)

    Takk for at du deltar hos Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Flott LO og en koselig tolkning av oppgaven vår.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott LO! Kreativ løsning på oppgaven :)
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommentare fra dere 3 damer hos papirdokkene :D Dette gleder masse, og godt jeg har tolket oppgaven på en fin måte :D

    SvarSlett
  5. Herlig tolkning av oppgaven, og dere har mye å glede dere til fremover:) Gratulerer så mye med baby i magen forresten:)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne;)

    SvarSlett
  6. Herlig side du har laget! Og gratulerer med baby på vei!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  7. kjempeflott LO, så gøy med baby på vei:) gratulerer!!


    Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

    klem Lise.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.