Translate

onsdag 4. januar 2012

2 bilder: Tøffere enn toget

Ja dette var da mitt første prosjekt i 2012.

Jeg satt en dag og lette gjennom utfordringen som finnes i den store bloggverden, og fant en fra Papirdokkene som jeg hadde lyst til å prøve meg på. Der hadde de nå en utfordring de kaller BINGO
Her har dem satt opp et bingo brett og du kan selv velge hvilken ruter du ønsker å ta. Valgene du kan ta er enten Vannrett,loddrett eller diagonalt.

Jeg valgte her og bruke en vannrett linje. 
Det er den midterste linjen jeg har valgt. 
Linjen betsår av: TALL,FARGEN BLÅ, PUNCH/DIES

Vet ikke om jeg fikk det helt til. Er litt usikker på det med tall. I mine tanker har ordet TOGET bestått av tallet TO. På billetten er det også noen tall som jeg håper teller. Men dette er jeg neimen ikke sikker på om blir godkjent. Vi får prøve og ser jo det etter hvert om dette har vært helt på jordet. For min del var dette en utfordring jeg likte og jeg har jo laget en ny side til mitt album, så om den ikke skulle bli godkjent er det jo ikke verdens undergang. Man lærer av sine feil ;). 

Ellers tror jeg at jeg skal ha fulgt oppgaven ganske bra.
Ta en titt og fortell meg gjerne hvordan du synes jeg har utført oppgaven... Ros og ris mottas med STOR TAKK!!!!! 

Jeg har brukt: 
Kartong: Bazzill: Canvas Vanilija (bakgrunn), Canvas Raven (bokstavene) og QuicKutz sitt papir med lim på baksiden. (Togene) 
Mønster ark: BasicGrey Kioshi Kiku (lilla) og Rosemoka Pause-Cafe } espresso (brunt med prikker) 
Diesen: Train fra QuicKutz
Div pynt: Panduro og papirihjerte

Med denne LOen deltar jeg i følgende utfordringer:
Papirdokkene - #18 Bingo - Vannrett: Tall, Fargen Blå, Punch/Dies (Frist: 11.jan.2012)
Scrapperiket - Utfordring 42: Bruk minst 2 forskjellige mønsterark (Frist: 14.jan.2012)
Scrap`a`Long - Utfordring #12 Anything Goes (Frist 28.jan.2012)

9 kommentarer:

  1. Synes dette var stilig jeg, kreativ løsning på tallet og toget kom virkelig i fokus :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Takk for kosleig tilbakmelding... Liker papirdokkene sine utfordringer, så håper jeg får muligheten til å delta i fler utfordringer dette året :D

    SvarSlett
  3. Så stilig LO, og den tog-dies'en fikk jeg jammen lyst på.

    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :o)

    SvarSlett
  4. Så stilig og tøff LO !
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  5. Knallfin LO, og digger måten du tolket "tall" på:))

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker, og vi kommer med mange flere morsomme utfordringer, så du får bare henge med:))

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott LO!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  7. Flott LO :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
    Ha en fin dag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  8. Stilig LO :)

    Kjekt du ville delta på utfordringen vår ;)

    Mvh

    Carina
    DT Scrap'a'Long

    SvarSlett
  9. Så flott LO, digger tittelen din ;-)

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.