Translate

torsdag 19. januar 2012

Prosjekt ROSA Ford Taunus - LO med 5 bilder

I går satt jeg å bladde gjennom gamle bilder, og fant disse bildene.
I september-2009 hadde søstern så utrolig lyst til å male en bil rosa. Min mann hadde en Taunus stående uten skilt. Det var vel motoren det var noe galt med, så det ville nok ikke bli noen tur på veien igjen for denne. Hun spurte han noen ganger om hun ikke da kunne få male den. Mannen min var litt skeptisk, men til slutt lot han seg overtale. Vi satte igang med prosjektet. Det var et lite ønske fra min mann at vi ikke malte det som var av lister,speil og dørhåndtak så da måtte vi jo maskere alt dette. Når amseringen var lagt på satte vi i gang. Bilen ble malt med 2 strøk. Resultatet ble egentlig ganske bra ut i fra forutsetningene ;). Bilen ble stående en liten stund i gardstunet og skal si den fikk sine kommentarer av folk som kjørte forbi.. Noen likte den mens andre synes det var en skam og ha noe slikt stående. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg da. Bilen var jo fin da ;). Bilen ble etter hvert solgt til noen ungdommer som skulle bruke den på et jorde til litt villmannskjøring. Det gikk ikke så lenge til den ikke var noe mer, så nå er den vel blitt spiker tenker jeg. Jeg og søstern hadde det hvertfall veldig morro da vi malte bilen. Gubben i huset ble egentlig ganske fornøyd han også sa han :).

Her er det ikke så mye jeg har brukt av materiale. 
Jeg har brukt:
Kartong: Bazzill: Canvas Vanilija (bakgrunn), den rosa vet jeg ikke hva heter, 
men det er en slik med prikker i. 
Blomster er fra Storyteller 
Bokstavene er skrevet ut med min eCraft maskin og fonten er Cooper. 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.