Translate

onsdag 22. februar 2012

Strikket genser

Neville by DROPS Design
"En etterlengtet klassiker!"
DROPS herregenser i ”Karisma” med rundfelling og norsk mønster. Str S - XXXL
  Oppskrift: Garnstudio

Jeg satt her og hadde ikke noe å finne på en dag... Fant ut at jeg hadde enormt mye koksgrå og kvitt igjen fra noen andre prosjekter. Siden garnet er kjøpt på nille ville jeg ikke få byttet det inn :( Så da måtte jeg finne på noe lurt. Har egentlig alltid sagt at en genser til min mann ikke kommer fra meg. Mine armer og håndledd ville ikke klare seg trodde jeg. Har liksom strikket noe til meg selv og til mindre barn og armene er rett og slett ikke venner med meg... Mannen min er hvertfall 192 cm på sokkelessen om han ikke er mer... Heldig vis er han ikke så kraftig andre steder enn over skuldrene... Bestemte meg for å prøve da han ønsket seg en, med forbehold om at den ikke ville bli ferdig på LEEEEENGE! Gleden over at jeg ville var vist større enn det med tid. Ja satte igang ca 10 januar og fikk strikket bolen og en arm før jeg havnet på føden og fødte en datter. Vi lå 14 dager på intensiven for ho er en prematur (6 uker før tiden). Jeg hadde med meg genseren og rakk en arm på den tiden. Skal love dere at det å strikke på en slik avdeling ikke er enkelt.. Stell av jenta hver 3. time med 1 times tidsbruk og gjerne litt mer tid til kos... Men en arm fikk jeg nå så for meg var det mye... Når jeg endelig kom hjem frista det ikke å starte på den genseren, jeg var vel litt lei... Tok meg sammen og strikket den ferdig. Tok da ca 2 dager så var den ferdig.. Så totalt tidsbruk er vel kanskje 10 dager effektiv strikking.... Armene mine er også i FIN form... Utrolig men sant. Krysser fingrene for at dem har gått seg til og kanskje ikke vil skape fler problemer for meg under mine håndarbeid. Forresten jeg anbelfaer en salve ved navn SASCO Aloe Rub (muskelsalve) for dere med problemer med betennelse i ledd eller muskler. Denne får du kjøpt på sportsbutikker og ja den har nok mye av grunn til at jeg har holdt ut under denne genseren. Med en gang jeg har merket murring har jeg smørt på et lag og neste dag er det bra igjen..
 

Produkt info og bilde hentet fra http://www.shopping4net.com

Aloe Rub

Aloe Rub er blitt omtalt som en av markedets mest effektive muskelsalver. Benyttes av profesjonelle terapeuter og idrettsutøvere på alle nivåer for behandling av muskler, ledd og ligament.

Aloe Rub er Sascos mest solgte produkt, og det er populært hos både kroppsterapeuter og ”vanlig” folk. Den er dyptvirkende og effektiv ved behandling av anstrengte muskler og ledd. Mange personer med revmatiske smerter, fibromyalgi og lignende sier at de ganske enkelt ikke klarer seg uten Aloe Rub. Brukes ved muskelbetennelser, overanstrengelse, forstrekking, stiv nakke, musearm m.m.

Inneholder 20 % Aloe Vera. Skal ikke brukes direkte på irritert hud. Unngå kontakt med øynene. Oppbevares utilgjengelig for barn.

Masser inn et tynt lag Aloe Rub på det utsatte området. Gjenta behandlingen så ofte du synes det er nødvendig. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.