Translate

fredag 23. desember 2011

NR2; Julekort i utradisjonelle frager

Fikk litt blod på tann når jeg hadde laget et kort i fargen blå, så da fortsatte jeg i den stilen litt til..
I dette prosjektene har jeg brukt digi stempel fra Karens Doodles 
Stemlet jeg har brukt er Santa Dog
Stempelmotivet er fargelagt med fargeblyanter.
Arket jeg har brukt er Bazzill Blå CANVAS - Sea Wather
Mønsterarket er fra Melissa  Frances samlingen. Helt hva det heter aner jeg ikke da det ikke stod noe navn bak på arket... Beklager så mye.
Div pynt er fra papirloftet og panduro

Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordring: 

Kort o Mania - Utfordring 53: Utradisjonelle julefarger



2 kommentarer:

  1. Herlig julekort. Likte den hunden du har brukt på kortet som motiv. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania og ha et riktig godt scrappeår. Hilsen Kirsten.

    SvarSlett
  2. så søtt julekort, den hunden va jo bare så skjønn da! :D
    takk for at du deltok på vår utfordring 53, hos kort o mania! :D
    klem fra linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.