Translate

fredag 23. desember 2011

NR1; Julekort i utradisjonelle frager

Jeg har lekt meg litt med mine farger, og fant ut at lysblå var en nydelig farge til julekort. Jeg synes selvsagt at rødt, grønt og lilla også er fine farger, men siden Kort o Mania hadde en utfordring der du skulle lage julekort i utradisjonelle farger måtte jeg jo prøve.

I dette prosjektene har jeg brukt digi stempel fra Karens Doodles 
Stemlet jeg har brukt er Santa Dog
Stempelmotivet er fargelagt med fargeblyanter.
Stempelteksten er fra kreativ hobby.
Arket jeg har brukt er Bazzill Blå CANVAS - Sea Wather
Mønsterarket er fra Melissa  Frances samlingen. Helt hva det heter aner jeg ikke da det ikke stod noe navn bak på arket... Beklager så mye.
Spellbinders Nestabilities - Labels Twenty-Three 
Div pynt er fra papirloftet,unikhobby,panduro og nille

Med dette kortet deltar jeg i utfordringene:
Kort o Mania - Utfordring 53: Utradisjonelle julefarger Frist 05.januar.2012 klokken 22:00
Scrapperiket Utfordringsblogg - Utfordring 41: Hvitt og Blått Frist Lørdag 31.desember.2011 klokken 23:59

3 kommentarer:

  1. så koselig julekort i blå farger!
    Takk for du deltar hos kort o mania! Juleklem fra Ane!

    SvarSlett
  2. Flott kort :)

    Takk for at du deltar på utfordringen vår!

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Så søt hund på kortet. Herlig var han/hun. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania sin utfordring. Klem Jeanette :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.