Translate

fredag 23. desember 2011

NR3; Julekort i utradisjonelle frager

Fikk vist veldig blod på tann jeg når det gjelder fargen blå..
Enda et kort kommer her i fargen blå...

I dette prosjektene har jeg brukt digi stempel fra Karens Doodles 
Stemlet jeg har brukt er Santa Waving
Stempelmotivet er fargelagt med fargeblyanter.
Stempelteksten er fra Kreativ Hobby
Arket jeg har brukt er Bazzill Blå CANVAS - Sea Wather
Mønsterarket er fra Melissa  Frances samlingen. Helt hva det heter aner jeg ikke da det ikke stod noe navn bak på arket... Beklager så mye.
Div pynt er fra papirloftet 
Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordring: 

Kort o Mania - Utfordring 53: Utradisjonelle julefarger

2 kommentarer:

  1. Enda et herlig julekort til konkurransen vår. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.

    SvarSlett
  2. flott og blått julekort :D
    takk for at du deltok på vår utfordring 53, hos kort o mania! :D
    klem fra linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.