Translate

mandag 10. januar 2011

Min alle første strikka genser :)


Ja da har jeg blitt ferdig med min første strikka genser.
Takker min mor og svigermor for hjelpen :)

Genseren passer til et barn i str 1- 1 1/2 år. Har dessverre ingen oppskrift å vise til, siden jeg har hentet denne ut av en oppskrifts bok.

Strikket også en lue, som passet til :D

Og strikke dilla sitter fortsatt gått i mine hender, så da startet jeg på en poncho til meg selv.
Mønster og garn har jeg funnet på http://www.garnstudio.com/

Har strikket masse i helge og er nå halvveis på ponchoen.. Håper på masse strikking nå denne uken, så er den nok ferdig til neste uke :D

2 kommentarer:

  1. Denne ble jo kjempefin!! Fine farger :) (misunner alle som kan å strikke....) :)

    SvarSlett
  2. Heheh det gjorde jeg også, helt til jeg lærte det selv. Er ikks så vanskelig, så jeg tror nok du får det til du også Ann Kristin :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.