Translate

onsdag 12. januar 2011

Hvil i fred

Da var jeg endelig blitt ferdig med "minne" lerretet av Balder.
Det var et sårt å lage dette, men ble veldig fornøyd når jeg var ferdig med det.

Jeg begynte på denne i forbindelse med en utfordring på scrapping. no som heter Skisse O Mania uke 50. Det blir peressangtert en ny skisse hver uke. Om du deltar er det avstemning. Jeg rakk ikke å bli ferdig siden det var så fersk med at han var gått bort. Var liksom litt for sårt akkurat da. Gjorden den derfor ferdig i dag.

Skissen jeg brukte:

Her ser dere litt mer detaljerte bilder:
Teksten til denne Lo`en er:
Har et bilde av deg, jeg bærer i mitt hjerte
Har et minne av deg, jeg bærer i min sjel
Ikke en dag går uten at jeg tenker på deg
Savner deg.

Dette er min første Lo eller i det hele tatt det første jeg har brukt sy-maskina mi på.
Og jeg tror ikke det skal bli den siste heller for å si det slik :D Det var veldig morsomt, og ble egentlig veldig fint.

eCraft maskina mi er brukt på denne Lo`en. Jeg har brukt den til å kutte ut feltet for teksten.
Har også latt den tegne på dette feltet, eller skrive det jeg skulle ha som tekst. Etter på gikk jeg over med tusjen og tengnet det tydeligere.
Ordet Savner deg har jeg embrosset med pulveret: Ancient Gold - Embossing Powder - Antique Gold

Nå er det bare å finne en plass på veggen til lerretet, så blir det så bra atte :D


2 kommentarer:

  1. En flott Lo, skjønner at den ikke var bare lett å lage..

    SvarSlett
  2. Så flott lerret og et flott minne!
    Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.