Translate

torsdag 6. januar 2011

"Si det monogarfisk!"




I dag har jeg laget et bidrag til utfordringen
"Si det monogarfisk!"
som du finner hos:
www.etttrykk.blogspot.com

Kortet skal vær i monografiske farge. Det vil si at du lager et kort i en farge.
Fargen jeg valgte var LILLA.
Tok med litt hvitt og svart siden dette også var lov.

Produktene jeg har brukt er:
-Bazzill papir
-Mønsker ark fra produsenten Ladybug. Light a candel - For Friendship
-Sommerfugelen har jeg stanset ut via min eCraft maskin,
og brukt SD-kort Fundamentals 1.
-Bokstavene har jeg også brukt eCraft på, og hentet fonter via PCen.

Nå er det bare å vente til de trekker 3 vinnere.. Håper jeg kan få være en av dem. Hehehe.

Ha en fortsatt fin kveld :D

6 kommentarer:

  1. Flott lilla kort du har laget.
    Lykke til i konkurransen du og:)

    SvarSlett
  2. Sa det vel på scrapping.no også, men må understreke at jeg synes dette kortet er kjempefint! :) Er den sommerfuglen slik? Altså med perler? Eller har du hatt på de selv? Uansett: VAKKERT! Det er de lille ting som utgjør forskjellen :)

    Klem fra Rita (ritark påscrapping.no)

    SvarSlett
  3. Hei Rita og Merete :D
    Takker for hyggelige kommentarer.

    Sommerfugelen er ikke slik, jeg har selv tatt på perlene :D

    SvarSlett
  4. Flott kort, enkelt og lekkert.

    SvarSlett
  5. For et herlig stilrent kort. Falt virkelig i smak hos meg :) Lagt meg til som følger jeg for her var det mye fint ;)

    SvarSlett
  6. Enkelt og stilfullt kort!
    Takk for at du er med i Trykkpressas januarutfordring :)

    Åshild

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.