Translate

torsdag 12. april 2012

GiBort hos Vibeke

Jeg sitter å titter på min daglige bloggrunde i denne spennde papirhobby verden. Dæven så mye fint folk lager. Jeg blir ikke litt misunnelig liksom. Kreativiteten hos folk er bare enorm og det er til mye hjelp for en med litt mindre kreativitet :D Så takk til alle som viser frem sine hjemmelaget prosjekter :D

Jeg kom over en GiBort hos Vibeke.
Ho feirer at ho har hatt 200 000 leser/kikkere på bloggen.
Og det er en slik treknings "konkurranse"
Skrev meg på der, så får vi se om jeg er så heldig og vinner. Har sjeldent flaks, men deltar man ikke så kan man heller ikke vinne.

Vil du også prøve deg? Ta en titt i bloggen hennes: Vibekescrapperogskryter

Her har du et bilde av det hun gir bort:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.