Translate

lørdag 21. april 2012

Bordkort og kort til dåps jenta mi

Ja da var tiden inne for at det i morgen er ei lita frøken hos meg som skal stå til DÅP!
Hehehe endelig nå kan jeg sette meg ned i noen minutter og nyte litt ro før jeg må hoppe i seng.
Tenkte jeg skulle dele litt fra mine forbredelser til dåpen.

Siden jeg er så gald i denne papir hobbyen var jeg nødt til å lage bordkort, invitasjon og kort til jenta mi.
Invitasjonen glemte jeg å ta bilde av før jeg sendte dem avgårde. Mamma har sagt jeg skal få ta bilde av hennes, men da må jeg jo huske det når jeg er innom der..... Håper jeg husker det neste gangs å skal dere får se :D

Denne gangen viser jeg frem bordkortet og kortet: D

Kortet:
 Her har jeg brukt: 
Bazzill: Canvas Vanilija
Mønstepapir: inkido - Forever Summer beatrice butterfly
Bilde er hentet HER!  (siden nummer 2) 
Blomster fra papirdesign
Bånd har jeg kjøpt privat
Fonten på teksten: Christmas Card 
Spellbinders Labels Fourteen 
Stempel pute: ColorBox - Chestnut Roan

Inni kortet har jeg skrevet følgende tekst:

Vi ønsker deg ikke gull,
ei heller penger og makt.
Vi ønsker deg mot til å være deg selv,
og å stå for det du har sagt.
Vi ønsker deg ikke en stenfri vei,
men styrke til veien å gå.
Vi ønsker deg kjærlighet i rikelig monn,
og venner du kan stole på!

 Her har jeg brukt:
Bazzill: Canvas Vanilija
Mønsterark: BasicGrey - Kioshi- Kiku
Font: Christmas Card
Spellbinder: Labels Six
Dies: Swirl fra Bosscut (Håndtak) 
Punsj: Rund ca 1,2" sirkel 
Stempel pute: ColorBox - Chestnut Roan (min yndling) 

Finner jo ikke igjen nettsiden jeg fant litt hjelp til fremgangsmåten på. 
Skal sette den inn når jeg finner den igjen. Må bare huske hva jeg googlet da dette dukket opp. 

Jeg ble egentlig fryktelig fornøyd selv, men takker for en kommentar fra deg :D

7 kommentarer:

  1. Så nydelig kort og bordkort :D Søtt navn frøkna har fått <3

    SvarSlett
  2. Kjempe flott kort og bordkort. Litt av en jobb å lage sånne bordkort da. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Utrolig fine begge to. Tusen takk for titten :)

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  4. Så fine de var.. Og herregud for en tålmodighet.. De bordkortene ser ut til og være vannvittig tidkrevende.. Men det er nok verd det, og spesielt når man får tilbakemeldingene. For de som kommer i dåpen må jo bli utrolig begeistret..
    Lykke til med dåpen forresten :-)

    SvarSlett
  5. Så hyggelig å få så herlige kommentarer :D

    Jeg kan godt si at det var litt jobb, men utrolig morro. Når det er noe som er artig er det ikke så farlig om det tar litt tid :D Også når da resultet blir bra så blir man litt ekstra stolt :D

    SvarSlett
  6. Nydelig kort og så søte bordkort :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.