Translate

tirsdag 19. april 2011

Groom Guten (Lo med 1 bilde)






Snoopy ble passet av min søster en helg her. Hun hadde knipset litt med kamera og fått et nydelig bilde av gutten min. Dette måtte jeg jo leke meg litt med....

Drog ned på Skredegård Foto og skrev ut bilde. Jeg hadde valgt å skrive det ut i sort/hvitt, men når jeg hentet bildene mine låg det også et i brun/hvitt også.. Dette hadde dem laget til meg :D
Noe som ble veldig godt mottat. Må bare huske å takke dem neste gang, for dem sa ikke noe når jeg hentet bildene..

Til denne Lo`en har jeg brukt en skisse jeg fant på google.


Selv synes jeg at jeg fikk den til ganske bra. Det var en artig skisse.

Det jeg har brukt følgende materialer til denne Lo`en er:

Kartong:
En brun bazzill
Mønsterark:
Daisy Bucket - Sweet Marabella - francesca (hvit prikkete arket)
BasicGrey - Nook&pantry - chocolate mousse (det rosa arket)

Teksten er skrevet med rubons fra Nille
Stempelet med 100% verdens beste Venn fra KreativHobby.

Hva synes du om denne??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.