Translate

tirsdag 19. april 2011

En Lo uten tekst (1 bilde)






Jammen ble det ikke en Lo til på meg i dag :D
Hehehe produktiv siden været ute er trist og kjedelig.

Når Snoopy var på besøk hos min søster ble også dette tatt. Her ligger dem avslappet på sofaen og snoopy har labben på en basskasse, som står ved siden av sofaen. Hehehe fint bilde da.

Dette er materialene jeg har brukt:
Kartong:
En hvit bazzill bling
Mønsterark:
BasicGrey - max&wihiskers - elvis
Blomster er fra butikkene kuttut.com og papirloftet
Sommerfugelen er fra Kort & Godt
Blonden er jeg litt usikker på, og det samme med pyntenålen.
Glitterlim fra stickles i fargen Silver. (på blomstene)

Til denne er det også benyttet en skisse jeg fikk opp på google.
Synes jeg fikk til denne også ganske bra :D Fortell meg hva du synes.

Nå skal den monteres på et lerret, og henges opp på veggen min.

2 kommentarer:

  1. Flott LO. Siden den skal henge på veggen synes jeg det passer fint uten tekst jeg.
    God påske.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar Merethe :D
    Ja jeg tenkte lit på det jeg også, at det ikke passet med tekst da.

    Ha en riktig god påske du også :D

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.