Translate

onsdag 9. februar 2011

Kort nummer 3 av 100 i 2011


Hehehe med denne farten klarer jeg nok ikke 100 i år, men det er enda litt igjen av året

Denne gangen har jeg prøvd meg på et kort i stilen Vintage.

Jeg har brukt:

Bazzill brun og rosa
Akvarell ark
Spellbinders labels five
stempelpute Archival ink Coffee og sepia
Stempel fra kreativhobby veteranbil (Nå har jeg endelig funnet det og kjøpt det ;D)
Motivet er farvelagt med vanlige fargeblyanter
Bånd som er kjøpt på Nille for lenge siden


Jeg ble ikke helt fornøyd selv. Er mitt første kort med aktiv bruk av markering av kanter om dere skjønner.
Får prøve meg på et annet litt senere. Øvelse gjør mester sies det :D

Jeg fulgte en fremvisning på YouTube.
Lyst til å prøve?? Da kan du klikke HER!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.