Translate

tirsdag 25. januar 2011

Bordkort - Barendåp


Ja da hadde jeg laget 19 bordkort til mitt blivende fadderbarn.

Hun skal døpes 28.februar... Tro jeg gleder meg??? Nei da ikke i det hele tatt..
Er virkelig stolt over å få to ærefulle oppdrag.

1. Være fadder
2. Lage bordkort

eCraft maskina mi har fått lekt seg også.
Den har skrevet på kortene etter mine prosjekter på dataen. Og den har kuttet ut alle kortene.
Hjertene er også kuttet ut av maskinene. Disse fant jeg på SD brikken fundamentals 1.

I tillegg har jeg brukt:
- Mønster arket er av merket Basic grey - bittersweet- blushing pink
- Vanlig Bazzill ark
- Stempelbuten er ColorBox. Navnet vet jeg ikke for dette merket er slitt vekk..
- Blomster fra Prima
- Bling

Håper dere liker dem.. Jeg ble veldig fornøyd selv, og foreldrene ble stor fornøyd :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.