Translate

torsdag 14. februar 2013

Vinter LO (4 bilder)

Jeg har blitt medlem (eller hva en skal kalle) det på en Facebook side som heter Scrappegleder. Dette er en side som Scrappomania er deltager på og vi får utfordringer.

De hadde en skisse der som jeg falt for og bare måtte få satt meg ned og scrappet. Skissen var ingen direkte utfordring, men det ble oppfordret til å scrappe den for å se hvor mye forskjellig som kom ut av den.

Her er da mitt bidrag. Jeg har brukt Bo Bunny ark og vanilje bazzil. Det hvite stor snøflaket har jeg klippet og skåret ut for hånd. De metall snøflakene er kjøpt ho kuttut.com

Håper du liker dette, og kanskje legger igjen en kommentar :)



1 kommentar:

  1. Undeniably believe that which you stated. Your favorite justification
    appeared to be on the net the simplest thing to be aware of.
    I say to you, I definitely get annoyed while people think about worries that they plainly don't know about.
    You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing
    without having side effect , people could take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

    Here is my web-site - livingroom furniture

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.