Translate

tirsdag 13. mars 2012

Uten tittel (1 bilde)

Jeg har kost meg med å scrappe en ny LO av min datter.


Denne gangen hadde jeg tenkt på å prøve meg på noe som vi kaller Lifting. Det er en form for kopiering av en annen sin LO. Jeg granska mange på forumet scrapping.no, men jeg fant ingen som jeg følte jeg kunne Lifte. De fine der inne er så utrolig detaljert og vanskelige... Jeg føler jeg ikke har nok til å kunne lime 4 ark på hverandre og en hel haug forskjellige blomster og masse annet stæsj. Så jeg fikk heller mange ideer for å løse denne her...

På denne har jeg prøvd meg på å bruke en såkaldt engangsklut, som er kjøpt på apoteket. Har en hel haug av disse siden jeg per i dag er storforbruker. Kunne jo da ofre en til denne LOen :D.
Ellers har jeg brukt:
Bazzill: Canvas Vanilija (bakgrunn) og en brun rundt bilde
Rosa Magic Mesh
Bånd fra en garnbutikk i Mjøndalen
Blomster fra forskjellige nettbutikker

Bling tror jeg er fra CC-hobby
Silver Stickles til å pynte litt på blomstene (avhengi av den der)

Fortell meg veldig gjerne hva du synes om denne :D Alt blir tatt i mot...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.