Translate

søndag 17. april 2011

Bursdagskort - Tri fold





Et bursdagskort ble laget i hu og hast i anledning mitt tantebarn sin bursdag.
Ja, jeg har vist om det lenge, men jeg er så innmari treg... Hehehe

Satt og søkte lenge på nett for å finne noe jeg kunne tenke meg å lage, og kom frem til et Tri fold kort. (klikk på den lilla linjen, og du får oppskriften på kortet)
Dette har jeg laget før, og siden jeg hadde "dårlig" tid passet det fint.

Kartongen/arkene kan jeg ikke si så mye annet om enn at det er Bazzill (ensfarget) og BasicGrey (mønster).
Vet ikke hva dette BasicGrey arket heter siden stripen i bunn var tatt bort..
Magnolia hesten er fargelagt med mine herlige akvarellblyanter.
Stempelet "Du har bursdag GRATULERE" er fra KreativHobby, og borden er fra Kort & Godt. Blomstene er kjøpt hos kuttut.

Hva synes du om kortet????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.