Translate

fredag 11. mars 2011

Postkasse


Fant en veiledning på det å lage postkasse.
Denne fant jeg inne på papirgleder.

Jeg synes den var så fin, så jeg måtte jo bare prøve den.

Dette er et av de prosjektene jeg bare blir KJEMPE fornøyd med. Synes jeg fikk til alt, og det skal bli morro å gi den bort. Tenke jeg skulle bruke den som en gave eske, til en bursdag.

- Mønsterarket jeg har brukt her er: Cappella - Mezzo/ cap-2404 Fra BasicGray. Dette er tosidig og jeg har brukt begge sidene. (ingen andre mønsterark er brukt)
Et nydelig ark, som jeg må bestille mer av ser jeg, for jeg er TOM :(
- Har svertet alle kanter med Color`box - Chestnut Roan
- Blomsertbånd kjøpt fra panduro.
- Brunt bånd med tekst (gratulere) er jeg litt usikker på hvor jeg har kjøpt. Men tror det er fra papirloftet
- Også har jeg brukt hvit bazzill, men denne synes ikke siden jeg ikke har tatt bilde av postkassen åpen.

Nå håper jeg at jeg har nok restepapir igjen, så jeg får laget et passende kort til personen som er sååååå heldig å får denne postkassen... Kortet kommer siden..

Ha en fin helg alle sammen :D

P.S Er lov å gi en kommentar. Blir veldig veldig glad da.


3 kommentarer:

  1. Kjempe lekker postkasse!! God grunn til å være fornøyd med denne ja! :) Ha en god lørdag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :D

    Ha en fin lørdag du og :D

    SvarSlett
  3. Denne var da bare utrolig flott!!!
    Ha en fin kveld!

    -klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.