Translate

lørdag 12. februar 2011

Line - Marie = Skisse-O-Mania 5

Jeg deltok i Skisse-O-Mania uke 5 på www.scrapping.no men denne LO`en.

Skisse-O-Mania går ut på at man skal lage en LO til en bestemt skisse.
Og denne ukens skisse var:

Jeg likte skissen og arbeidet gikk fint. Kan jo ha noe med de herlige bildene av Line-Marie..

Her har jeg brukt:

Bazzill rosa og hvit
Blomster fra Prima
Mønsteraket husker jeg ikke navnet på, siden dette er noen rester jeg har hatt liggende.
eCraft maskina til tittelen
Rub-ons kjøpt på Nille
Charms fra kuttut.com

Alle bidragene som kommer inn, blir lagt til avstemming.
Hehehe i denne runden ble det mange fine LO`er og jeg var såååå heldig å få 2 stemmer.
Selv er jeg fornøyd og for meg er det liksom det som teller. Vi får prøve oss igjen ved en senere annledning..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.