Translate

onsdag 1. desember 2010

Ny strikket lue


Jepp, nå har jeg også strikket en lue..
Min første dette også...... Og gud så gøy.

Jeg har bommet litt målene så denne er stooooooor, men pyttsann det gjør da ingen ting.

God man lærer av sine feil.
Mønsteret jeg har brukt finner dere ved å klikke her.

Når dere først titter, kan noen fortelle meg hvor jeg finner flere oppskriftert på luer,genser,votter,skjerf osv... Skulle veldig gjerne hatt mønster på en heste genser, men dem jeg finner får jeg bare ved å kjøpe garn samtidig på nettet. Og det er dyrt å kjøpe alt garnet på en gang. Fint når man kan legge av i butikken og kjøpe etter behov og penger. Gi meg hvertfall noen tips om du har :D

Ha en fin dag alle sammen.

4 kommentarer:

  1. Så flink du har blitt til å strikke, lua ble flott.
    Du kan jo komme innom en tur, jeg har sikkert noen mønster du kan få låne :-)
    Tror nesten jeg har noen hester, strikket ikke jeg en hestegenser til deg engang, kan ta en titt i mine mønster.
    Kos deg med strikkinga, klem tante

    SvarSlett
  2. Jepp skal nok til ål en dag før jul.. Må nesten det ja... Skal stikke innom jeg :D

    SvarSlett
  3. Kjempefin lue du har strikka!! -gå inn på garnstudio.com, der er det massevis av lekre, gratis oppskrifter å velge i =0)Lykke til !!

    SvarSlett
  4. Så flott lue du har strikket! Skulle ønskt jeg og kunne strikket sånt.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.