Translate

torsdag 30. september 2010

Lerret av Sjarmtrollet

Søstern ble 21 år på onsdag, og hun ønsket seg et lerret som hun kunne henge opp på veggen sin. Ønsket var å få et bilde av hunden sin Tequila.

Jeg rotet rundt i alle 1000 bilder jeg har og fant et jeg kunne benytte.
Satte meg ned og grubblet på hva i alle dager jeg kunne finne på.

Resultatet ble dermed dette:
Jeg ble ganske fornøyd selv.
Swirlene og teksten har jeg printet ut fra PCen og skåret ut.
Det var litt av en jobb, men også helt greit.

Billettene har jeg lastetned her
Det er mye fine billetter og andre ting, som pynter opp dine prosjekter.
De er lagt ut slik at du kan endre på dem selv. Noe som igjen er kjempe fint.

Tar med et detaje bilde.

2 kommentarer:

  1. Så flott bilde du har laget av Tequila.

    Er det lego som står på ønskelisten din til jul, du driver nå med mye rart:)

    SvarSlett
  2. Hehehe bilde av Tequila vart bra ja :D

    Lego står på listen men da som kranbil.
    Hehehe det er liksom neste prosjekt.. Og den er stooor.

    Må ha litt å drive med når man kan :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.